wtorek, 3 maja 2016

Moje pierwsze wielkie wejście, Zmiany przez wielkie Z..

WITAM! i to dużymi literami, by podkreślić znaczenie tego słowa ;) Kilka słów o mnie: Jestem młodą dziewczyną, mam 20 lat i dużo myśli po głowie mi chodzi,dlatego też zdecydowałam się na zmiany w moim życiu, i to duże zmiany:-) w Miłości szczęścia nie mam, być może nie trafiłam na tego jedynego?

Gdyby to było kilka lat wcześniej nigdy nie zdecydowałabym się posiadać bloga, może dlatego że zawsze byłam bardzo wstydliwą, nieśmiałą osobą. Przez ostatni czas w moim życiu wiele się zmieniło przede wszystkim wyprowadziłam się z rodzinnego domu do innego miasteczka z powodu znalezienia nowej pracy ( dzięki temu mam bliżej i nie mam problemu z dojazdem ) tak więc, stało się że zostałam kelnerką... I myślę że nie każdy nadaje się do tej pracy. Praca w restauracji jest ciężka, osoby które kiedykolwiek tam pracowały będą wiedziały o co chodzi.. ;) tyrałam dosłownie po 17h...i to ciągle na nogach gdzie pół godz. to był cały czas kiedy odpoczywałam. Ale do rzeczy..zmieniłam tą pracę! zdecydowałam się odejść, to była NAJLEPSZA decyzja w moim życiu, a DLACZEGO? znalazłam pracę która mnie satysfakcjonuje. A to chyba na tym to polega żeby robić w życiu to co się lubi. Także nie bójmy się zmian w życiu! Ryzykujmy bo ten co nie ryzykuje nie pije szampana! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz