piątek, 6 maja 2016

My little Book of Love- Czyli małe podsumowanie tytułu i nie tylko

My little Book of Love czyli moja mała książka o miłości...

A jeśli mówić o miłości to tylko tyle że jest nieprzewidywalna, zdarza się wtedy kiedy nie chcemy czyli w najmniej odpowiednim momencie.. lub osoba która zakochuje się w nas a my nie czujemy do tej osoby dosłownie nic i nie potrafimy na to nic poradzić... Sęk tkwi w tym że zakochujemy się wtedy kiedy czujemy CHEMIE do tej osoby, czyli silne przyciąganie a jeśli tego nie ma, to niestety nic z tego nie będzie i nie oszukujmy się, bo taka jest prawda. Sytuacja, którą krótko opisałam właśnie mi się zdarzyła. On jest taki że jest w stanie zrobić dla mnie wszystko a Ja nie jestem w stanie docenić tego w taki sposób jak On by chciał, z jednej strony jest to miłe z drugiej czuje się źle..a Dlaczego? On robi dla mnie wiele dobrych uczynków ja w pewien sposób czuję się, jakbym go wykorzystywała ale przecież tak nie jest. Czeka mnie poważna rozmowa z nim. Muszę to wszystko rozwiązać, zakończyć. Bo przecież ja NIC do niego nie czuję. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz